نمایه نویسندگان

ا

  • احمدی، امیر بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • احمدی اصفهانی، آرش بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • احمدی نوجانی، پویا تحقیقات بازاریابی هوشمند بین المللی: مطالعه ای بر مقالات و مسیرهای آتی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 34-59]
  • اخوان صراف، احمدرضا بررسی نقش استراتژی‌های تعدیلی در شرکت‌های تحت تأثیر تحریم‌ها (مورد مطالعه: روسیه) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 73-90]
  • اسکندری نژاد، علیرضا تأمین مالی جمعی هوشمند در خیریه‌ها؛ نگاهی به کنش‌های خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]
  • اسماعیلی، احسان یادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
  • افخمی، سید محمد امین نقش میانجی اعتماد به رهبر در رابطه بین رهبری بافضیلت و رفاه مرتبط با کار کارکنان اداره آموزش و پرورش استان یزد [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 110-132]
  • اقبالیار، ادیب تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • اکبری، حمید بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
  • اکبری مهرآباد، مرتضی بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • امیرخانی، امیرحسین بررسی عوامل مؤثر بر ارتقاء بهره‌وری نیروی انسانی بر اساس مدل کوپمن (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 132-147]
  • امینی، شهلا آیا بازاریابی متاورس جایگزین بازاریابی اینترنتی فعلی خواهد شد؟ [دوره 3، شماره 4، 1401]

ب

  • بائوج خوشامیان، عمران مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • باقریان کاسگری، باقر بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]

پ

  • پورجهان، صابر بررسی تاثیر حمایت اجتماعی بر قصد خرید مداوم با میانجی گری اعتماد به فروشندگان و اعتماد به برند(مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های افق کوروش شمال تهران) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 1-23]

ج

  • جلائی، فرشته کاربرد پویایی شناسی سیستم های هوشمند در تصمیم گیری های مالی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-33]

خ

  • خرم دل، رضا یادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
  • خلجی، محمد رضا بازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]

د

  • دارائی، فاطمه ترکیب الگوریتم‌های ژنتیک و بهینه‌سازی لانه مورچگان برای حل مسأله انتخاب عرضه کننده [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 41-81]
  • داودی، علیرضا بررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]

ر

  • راضی، نسرین بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
  • رحیمیان، اشرف آیا بازاریابی متاورس جایگزین بازاریابی اینترنتی فعلی خواهد شد؟ [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • رحیمیان، اشرف بررسی تاثیرجهت گیری استراتژیک و انعطاف پذیری استراتژیک در نوآوری محصول (مطالعه موردی:شرکت پارس خودرو) [دوره 3، شماره 3، 1401]
  • رحیمیان، حمید بررسی رابط‎ه ‎ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گاز‎استان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]
  • رستمی، یزدان بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]

س

  • سعادت نیا، الهام بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
  • سلوکیان، صدف بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • سیفی بخش، جاسم بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]

ش

  • شاهی، رضا بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]
  • شعبانی، محسن بررسی رابط‎ه ‎ی سرمایه ی روانشناختی با بهره وری نیروی انسانی در شرکت گاز‎استان سمنان [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 46-63]

ص

  • صادقی، علی اکبر بازاریابی هوشمند بدون تبلیغات مایکل فیلیپس و سالی رسبری [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 86-97]
  • صدوقی، میترا مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • صفوی همامی، سید محمد اکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • صفی نیا، امیر مهدی بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]

ع

  • عزیزی خادم، طاهره بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • علی اکبری، محسن بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]

غ

  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی هوشمند پویا و سازگار بر عملکرد بازاریابی بین المللی با نقش تعدیلگر شدت رقابت(مورد مطالعه: صنایع غذایی سحر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 62-87]
  • غمخواری، سیده معصومه بررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]

ف

  • فاضلی، امیر بررسی رابطه بین بهبود نگهداشت وجه نقد و ارزیابی عملکرد ارزش افزوده اقتصادی [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 95-109]
  • فاضلی ویسری، الهام مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]
  • فانی، مجید بررسی تاثیر مسئولیت پذیری و فعالیت شخصیت درک شده برند بر جهت گیری بهره برداری و جهت گیری اکتشاف با نقش میانجی مسئولیت پذیری و فعالیت هویت فردی با نقش تعدیلی خود برندی (مورد مطالعه: کارکنان عطر بیک تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 122-142]

ق

  • قاسم زاده، عباس بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
  • قاسم زاده، عباس مدیریت و سازماندهی هوش رقابتی شرکت گاز استان فارس براساس معیارهای تصمیم‌گیری چندمعیاره [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 269-293]
  • قاسم لو، محمد رضا رابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]
  • قربانی، علی بررسی تاثیر یکپارچه سازی چندکاناله ، اعتماد و وفاداری افلاین و انلاین بر قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: مشتریان فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش شهر تهران) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 1-17]

ک

  • کولک، عادل بررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
  • کوهزادی، فواد تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • کیوان بنه کهل، محمود جایگاه علوم شناختی در بازاریابی و صنعت [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 82-94]

م

  • مالک نژاد، خسرو بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
  • محمدی، داوود بررسی تاثیر انسان انگاری برند هوشمند بر دفاع از برند با نقش میانجی عشق برند با نقش تعدیلگری نگرش نسبت به فاصله گذاری اجتماعی (مورد مطالعه: مشتریان محصولات سن ایچ) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 18-40]
  • محمدی، رویا تصمیم گیری کارآفرینانه برپایه چابکی: مطالعه موردی شعب بانک سپه [دوره 3، شماره 4، 1401]
  • محمدی، مهدی اکتشاف و تحلیل درونی هوشمند عوامل کلان فرهنگی مرتبط با موفقیت و شکست بازاریابی سازمان در زمان دورکاری؛ رویکرد تحلیل مقوله [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 1-14]
  • محمدی، مونا مروری سیستماتیک بر عوامل موثر بر کارافرینی فناورانه [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 88-99]
  • مسگرانی، حمید بررسی عوامل موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنیک DEMATEL و ANP‏ [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 24-35]
  • مهدی زاده رستم، مهدی یادگیری بازاریابی هوشمند الکترونیک: تحولی نو در آموزش عصر دانایی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 235-253]
  • موسوی، سیده فاطمه بررسی تاثیر خودکارآمدی خلاقانه کارکنان بر رفتار نوآورانه با نقش میانجی کارآفرینی سازمانی (آموزش و پرورش شهرستان مهر) [دوره 3، شماره 3، 1401، صفحه 156-163]
  • میلانی، محمد صادق بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی و وفاداری دانشجویان دانشگاه های غیردولتی با تاکید بر نقش ارزش ادراک شده دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان موسسه آموزش عالی نبی اکرم (ص) تبریز) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 169-196]

ن

  • نادری، نوید بررسی رابطه بین چرخه عمر و اجتناب از مالیات شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 36-53]
  • نعیمی، مینا مدیریت چرخه کسب‌ وکار برمبنای ارتقاء عملکرد( مطالعه موردی: شرکت های خدمات محور ) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 148-168]
  • نیکوکار، محسن بررسی تاثیر دلبستگی مکان، تبلیغ مکان و انگیزه بر قصد بازدید با نقش تعدیلی قدرت تخیل(مورد مطالعه: گردشگران مجتمع گردشگری سیاحتی علیصدر همدان) [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 95-118]

و

  • ولی‌محمدی، مجید تأمین مالی جمعی هوشمند در خیریه‌ها؛ نگاهی به کنش‌های خیرخواهانه فعال جامعة ایرانی از منظر بازاریابی اجتماعی [دوره 3، شماره 1، 1401، صفحه 15-25]

ی

  • یداللهی، مهدی بررسی تاثیر تجربه معامله بر سوگیری های رفتاری هنگام معامله با نقش میانجی خود اندیشی و تعدیل گری روابط معتبر با مشاور، روابط معتبر با همسالان و میل به یادگیری (مورد مطالعه: مشتریان بورس اوراق بهادار تهران) [دوره 3، شماره 4، 1401، صفحه 100-121]
  • یگانگی، سید کامران رابطه مدیریت سرمایه گذاری هوشمند با انرژی های تجدید پذیر [دوره 3، شماره 2، 1401، صفحه 54-71]